FAQ

FAQ

FAQ

Ja, dat klopt. Wij hanteren 1 tarief ongeacht u een enkele- of een retourreis besteld.
Wij werken met meldtijden, voor vluchten binnen Europa 2 ½ uur en voor vluchten buiten Europa zorgen we dat u 3 uur voor vertrek op Schiphol bent. Vanuit dit gegeven berekenen wij uw ophaal tijd, deze tijd zal niet eerder bekend zijn dan de dag voor uw vertrek.
De avond voor vertrek wordt u tussen 16:00 uur en 20:00 uur gebeld om uw ophaaltijd door te geven. Let op; deze tijd is variabel van 15 min voor tot 15 min na de tijd die u is doorgegeven. Zorg dus dat u altijd 15 min voor tijd klaar staat.
Er zijn in overleg mogelijkheden te bespreken voor een latere ophaaltijd, dit wordt echter per rit bekeken en zal dus niet altijd kunnen.
Er kunnen maximaal 8 passagiers in een taxi worden meegenomen.
Ja, dat kan. U dient dan te boeken voor acht personen en bij de opmerkingen te vermelden dat het om een privé boeking gaat met het juiste aantal personen er bij. U betaalt dan het tarief voor acht personen.
Nee, kinderen hebben een eigen zitplaats in de taxi en worden dan ook gewoon als persoon meegeteld voor het berekenen van uw tarief.
In principe de standaard hoeveelheid bagage die u ook in het vliegtuig mee mag nemen. Als u meer bagage (o.a. golftassen, hengels, surfplank, skispullen, opvouwbare rolstoel, rollator) mee wilt nemen, dan dient u dit bij de reservering te vermelden. Dit vanwege de beschikbare ruimte in de taxi.
Ja dat kan. Echter, u dient wel zelf voor bewaring van de stoeltjes op Schiphol te zorgen. Onze chauffeurs nemen geen stoeltjes en dergelijke in bewaring!
Ja, huisdieren mogen worden meegenomen. Dit kan alleen in een privé taxi (acht personen boeking) i.v.m. eventuele allergieën van de mede passagiers. De dieren moeten worden vervoerd in een bench of reistas, dus niet los in de taxi. Geef dit ook aan in uw boeking.
Als het vliegtuig geland is, wordt u verzocht zich zo spoedig mogelijk (binnen een uur na landing) te melden bij de balie van de Schiphol Transfer Assistance (STA-balie) in aankomst hal 4 (tegenover de Starbucks). U kunt zich hier melden met uw naam. Na melding bij de STA balie bedraagt de wachttijd bij combinatie vervoer maximaal 1 uur, bij privé vervoer maximaal 30 minuten.

Volg de borden STA balie op Schiphol, zie ook de plattegrond.
Na melding bij de STA balie bedraagt de wachttijd bij combinatie vervoer maximaal 1 uur, bij privé vervoer maximaal 30 minuten.
Nee, u dient beneden klaar te staan. Onze chauffeurs dragen geen koffers naar beneden.
Ja, u kunt een vliegtaxi boeking gewoon annuleren zonder extra kosten. Laat dit zo snel mogelijk weten via mail (vliegtaxi@connexxion.nl) of telefonisch (0900-8606).
Dit is mogelijk op aanvraag, mail uw vraag naar vliegtaxi@connexxion.nl.
De reiziger kan schriftelijk contact opnemen met:

Connexxion Taxi Services
t.a.v. Vliegtaxi
Postbus 357
8260 AJ KAMPEN

Of per mail via:
Vliegtaxi@connexxion.nl
Algemene Vervoersvoorwaarden Taxi van KNV staan op http://www.connexxion.nl/voorwaarden/58

Contactgegevens

Schiphol Vliegtaxi
Cateringweg 12
1118 AN Schiphol
Nederland
0900 - 8606
info@vliegtaxi.nl

Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.


Handelsregister KvK:
24213801
BTW nr:
NL 0018.81.644.B.01